(Android) Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! codes glitch-toetsen
Mar 12, 2022 22:38:30 GMT -5
Post by beaugadadisgtel on Mar 12, 2022 22:38:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch-toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! 2022 version ▞▞▞
het is gewoon een leuke app
Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! Arkadne igre lvt
Ik denk dat de cameravorm slecht is. We zien geen vallen
yimmmuujdgdhhrrrrpoog ik heb een beter beeld te krijgen van
Rest in Pieces Παιχνίδια arcade dqk
Het was best wel goed. Het was moeilijk om nieuwe personages te krijgen. En er moet een optie zijn of het gemakkelijk, gemiddeld of moeilijk is. Maar verder goed spel.
Ik vind het een goed spel. Zo schattig, ik hou van de smiley Super Uber schattig
Het is een leuk maar een beetje lastig
Het is een superschattig spel! Ik kan niet stoppen met spelen! ❤ Zeker een aanrader! INSTALLEER! ( tip: spaar heel veel muntjes zodat je heel veel fluffy's kan kopen) En de fluffy's zijn maar 100 muntjes, dat heb je zo bij elkaar! ❤
Leuk spel. Zeer goed gemaakt en speelt zeer soepel, zelfs op mijn Samsung Galaxy S5 mini. Knap gedaan WAT (spelletjes) blijf doen wat jullie doen
Ik haat het, het steelt mijn geld en creditcardgegevens
Je moet er van houden, maar als je er mee kan doen dan is het heel erg leuk! Het gaat sneller haha duhh xD 😂 kapot leuk sp! En schattig
Zo schattig en leuk
Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! Аркади gwxd
Slecht als 💋SIKE I like it😭
Ik haat het dat je helemaal niet kunt winnen
Er is een storing waarbij de helft van de bedieningselementen zwarte blokken zijn
Ik ben dol op deze game, maar er zijn gewoon te veel advertenties als je dat wilt oplossen, dan geef ik 5 sterren;)
de popetjes zijn zooooo schatiggggg : )
belangrijk spel
Het is een gemakkelijke game en je kunt snel verkrijgen om meer pluizige poppetjes te krijgen
Dit spel voldoet volledig aan de beschrijving. De graphics, de schattigheid, alles! Eerlijk gezegd, het is verslavend en een goede tijdmoordenaar. Een aanrader voor iedereen! Hoewel, het wordt vroeg in een ronde erg snel, en als er een manier is om het een beetje te vertragen, wil ik het weten. Bedankt!
De Popetje 's zijn erg schattig en het is wel een erg leuk spel! Maar ik heb gehad dat ik een Popetje kreeg en ik er niet mee kon spelen.
Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger! Arcade okk
Dit spel zou ik iedereen aanraden. Ik ben echt dol op dit spel. Ik heb het zo lang geprobeerd te vinden, alsof... je zou het niet geloven. Nu heb ik het weer gevonden bij het schrijven van deze recensie. Dit spel is ongelooflijk zacht en schattig. Je valt zelfs in een bodemloos gat, wat nogal een wending is. Ik wens de spelers van dit spel veel succes met hun beste hoge scores!! Goede dag.
Ik geniet met volle teugen van dit spel, de pluisjes zijn absoluut schattig en ik kan niet wachten tot er meer is, maar het spel brengt me altijd in de war als ik het aan het spelen ben. als je door de obstakels gaat, zet het het scherm nadat je sterft, of de veranderingsuitdaging of het pluizige draaischerm op. het doodt me vrijwel gewoon. Ik zal er meer van genieten als het mijn gameplay niet meer onderbreekt.
te veel advertenties
Super schattig maar - 1 omdat het een beetje saai is is
Wordt saai als je het te veel speelt
ik beoordeel 3 sterren het is zoooo schattig maar het is heel ERG SCHADELIJK ik bedoel wat heeft deze schattige lil flufy met je gedaan
Leuke app
leuk spel alleen jammer dat telkens als je uit bent gaat je fluffy dood.
Kyut bat het sterft dood en ik ben verdrietig
Leuke graphics, maar je kunt niet zien waar je heen gaat. Frustratie veroorzaken.
Als ik speel dan kan ik niks zien door mijn vinger ps GA niet denken dat ik dik ben trouwens daar is niks mis mee hoor
leuk en leuk spel duurt lang of veel geld hebt
Ik haat de Lazer en kom overal tegenaan
Het is echt leuk maar heeft veel toevoegingen
Ik hou van dit spel! Het is super schattig en ik wil alleen maar meer en meer van die schattige donzige dingen verzamelen. Er zijn geen toevoegingen tenzij je erop klikt om extra munten en meer te krijgen. Het hele gedeelte over het ontwijken van obstakels is erg uitdagend en leuk. Ik raad dit aan voor iedereen van alle leeftijden om te spelen en geweldig werk voor de ontwikkelaars van dit spel! 🤗😘
het heeft zo lang geduurd om het te downloaden en uiteindelijk werkte het niet voor mij 🐌 Mijn zus speelde het en het is waardeloos zoveel toevoegingen😐 Deze game is niet nodig! 🍨