Post by beaugadadisgtel on Mar 12, 2022 22:29:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deutschtrainer A1 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deutschtrainer A1 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer kristallen hack ▞▞▞
▞▞▞ Deutschtrainer A1 2022 version ▞▞▞
De app blijft zeggen dat ik het mis heb, terwijl ik dat niet ben
fantastisch
Deze app is helemaal in de Duitse taal. Moeilijk om verder te gaan. Kun je me alsjeblieft begeleiden. Bij voorbaat dank
Super
Deze apps zijn erg goed om te oefenen voor je eindexamen. En het is erg handig voor je begrip omdat de app helemaal Duits is, dus je kunt meer vertrouwd raken met de taal in het algemeen. Ik vind de app erg leuk
Beste app om Duits te leren en in Deutsch 1 te passen met "sehr gut"
L-
Danke, sehr gut
Idee is goed, maar technische problemen storen teveel. Als ik bijvoorbeeld de plaats van het woordenprogramma moet veranderen, gewoon plakken en sluiten. Hopelijk gaat het snel beter.
Er zit een fout in de app, het scherm draait niet, dus ik kan niet zien wat er in de app staat
excellent
Ik begrijp het niet. Als het ondertiteling heeft, geef ik je misschien vijf sterren.
es ist sehr gut.
Es ist gut
👍👍👌👌
Het crasht veel. Voornamelijk dingen sorteren.
Ik kan perfect geschreven en correcte antwoorden invoeren (gecontroleerd via woordenboek en ook door moedertaalsprekers van het Duits) en om de een of andere reden leest de app deze als onjuist. Ik heb meerdere screenshot-voorbeelden hiervan die voorkomen in oefeningen voor het invullen van zinnen / begrijpend luisteren. Gebruik deze app misschien om te oefenen, maar alleen omdat het gratis is.
Baas
De paarspellen die de telefoon ophangen
Deutschtrainer A1 Εκπαίδευση diq
Darm
Sommige aspecten (met name het ordenen van woorden in zinnen) werken niet op experia z5 (en waarschijnlijk op andere kleinere schermen) omdat sommige woorden niet toegankelijk zijn omdat de scroll-voorziening vergrendeld is. Dit betekent dat de zin niet kan worden voltooid en dat je wordt gescoord. Ik heb nu gedeïnstalleerd. Jammer eigenlijk, want het zag er veelbelovend uit.
Zeer handige app voor Duitse training voor beginners en hulp bij de examenvoorbereiding.
Crasht altijd tijdens het slepen van woorden naar hun plaats .. werkt nog steeds niet
Echt een goede app. Zeer effectief in het lesgeven, vooral voor beginners. En plezierig.
Deutschtrainer A1 Pendidikan stze
Herstel de crash in de weergave met slepen en neerzetten
Deutschtrainer A1 Təhsil rce
Elke keer dat ik de overeenkomende tegels in elk onderwerp bereik, bevriest de app gewoon en kan niet verder. Wat jammer want het is een mooie app.
erg handig !
Sehr gut-app voor Duitse studenten
Hier zitten veel bugs in
Goed
Beste app .... Ik raad ook aan
Uphill Rush Water Park Racing Racing lyvu
Werd gemaakt om krachtig te installeren omdat mijn leraar me dat vroeg! Alle Duitse apps zijn pijn in de kont.
Deutschtrainer A1 Eğitim jyqf
Deutschtrainer A1 Education evjm
Batterij loopt leeg, bevriest...Niet goed
Het idee is geweldig, de taken zijn geweldig, maar niets werkt naar behoren, de helft van het scherm is buiten het frame en er is geen optie om het scherm te draaien en de uitgesneden delen te zien. Los deze vervelende bug op en de applicatie krijgt gemakkelijk 5 sterren.
App werkt niet
Mooi zo
Erg hulpzaam
خیر
Vol met bugs - geeft onjuiste evaluatie van antwoorden